Sääntömääräinen syyskokous 9.12.2020 etäkokouksena Teamsilla

25.11.2020 klo 22:20

Aika: keskiviikko 9.12.2020 klo 17.30

Paikka: Eurajoen terveysasema, Rantaperentie 1 Eurajoki. Etäyhteydellä Teams-kokouksena toteutuu, ei läsnäolokokouksena.

Kokous toteutuu ainoastaan koronaepidemian vuoksi etäyhteydellä Teams-kokouksena, johon kokoukseen ilmoittautuneille lähetetään erillinen kutsu.

Ilmoittautuminen kokoukseen tapahtuu 6.12.2020 mennessä Tehyn Etelä-Satakunnan yksityisalojen ammattiosasto 266 ry kotisivuilla olevan ilmoittautumislomakkeella osoitteessa http://ao266.tehy.fi . Kokouksen Teams-linkki lähetetään ainoastaan ilmoittautuneille.

Sääntömääräiseen syyskokoukseen osallistuville lahjakortti paikalliseen ravintolaan.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat; talousarvio 2021, toimintasuunnitelma 2021, valitaan kaksi toiminnantarkastajaa ja näille varajäsenet, sekä valitaan ammattiosastolle puheenjohtaja sekä 4 varsinaista ja 4 varajäsentä hallitukseen kaudelle 1.1.2021-31.12.2022.

Ehdokasasettelu ajalla 26.11.2020-6.12.2020, edellä mainittuihin ammattiosaston tehtäviin. Ehdokkaaksi voit asettua ilmoittamalla halukkuudestasi sähköpostilla osoitteeseen ao266@tehy.fi. Ilmoita nimesi, jäsennumerosi, yhteystietosi (puhelin, sähköposti, osoite) sekä työpaikkasi.

Asetu ehdolle, aikaisempaa kokemusta ei tarvita, sillä Tehy kouluttaa uudet toimijat tehtävään!

Täydennysvaali ammattiosaston tehtäviin on ajankohtainen, koska Terveystalo Julkiset palvelut Oy:n Eurajoen ja Luvian terveysasemien henkilöstöä jäsenistöstämme siirtyy vuoden 2021 alussa työnantajamuutoksesta johtuen pois tästä ammattiosastosta. Ammattiosaston hallituksessa heitä on toiminut ja toimii ainoastaan vuoden 2020 loppuun 4 henkilöä.

Nyt ammattiosaston toiminnan jatkumiseksi tarvitaa jäsenistöstä uusia toimijoita mukaan toimntaan, jotta ammattiosastomme toiminta jatkuu tulevaisuudessakin. Nykyinen puheenjohtaja Eeva-Kaisa Kuusisto p. 0400 921266 vastaa lisäkysymyksiin, jos niitä jäsenistöllä nousee esiin.

Syyskokousterveisin,

Tehyn Etelä-Satakunnan yksityisalojen ammattiosasto 266 ry hallitus